Kampania Eventowa

Kampania mająca na celu wypromowanie nowych oraz już istniejących marek i produktów, poprzez dotarcie do odpowiedniej grupy odbiorców. W skład tych działań reklamowych wchodzą:

Wybor lokalizacji

Lokalizacje

- Wytypowanie odpowiednich lokalizacji na potrzeby eventu;
- Przygotowanie grafiku działań;
- Załatwienie niezbędnych pozwoleń na przeprowadzenie eventu w wybranych lokalizacjach. Produkcja Materialow

Materiały

- Dobór właściwych materiałów, określenie nakładu;
- Kreacja projektu graficznego oraz produkcja materiałów reklamowych zgodnie z życzeniem klienta. Rekrutacja Personelu

Personel

- Rekrutacja;
- Szkolenie wg wytycznych klienta.

Realizacja

Realizacja - Logistyka materiałów i personelu do wybranych lokalizacji;
- Montaże i demontaże oraz obsługa techniczna eventu;
- Supervising akcji;
- Przygotowanie raportu zdjęciowego oraz materiału filmowego i jego obróbka na życzenie klienta.